Zoals beloofd staat onze cloud klantenzone live. Hierin kan je als klant je eigen licentiebeheer doen en het aantal licenties aanpassen die je gebruikt. Je kan hier zien welke services je afneemt bij ons, de prijs en een overzicht van al je andere diensten/software die met onze cloud-services te maken hebben.
In de komende dagen zullen de mails worden uitgestuurd voor onze klanten zodat zij un persoonlijke login kunnen ontvangen en hun persoonlijke cloud marketplace kunnen activeren.
Alle communicatie over verkoop en licenties loopt via onze nieuwe sales-mailbox: sales@eric-ict.be. Als u een mail van het systeem ontvangt, dan komt deze eerst van noreply@eric-ict.be. Als u meer vragen hebt of u wil een registratie uitvoeren voor een nieuwe tenant, overname van een tenant, andere software, stuur dan een mailtje naar sales@eric-ict.be en wij zullen u zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Eerstdaags zullen ook onze userguide en onze support en klantenregistratiepagina’s online komen. Ons proces om klant te worden ziet er als volgt uit:
- U registreert zich op onze website als klant, tijdens de registratie ontvangt u een vraag om onze voorwaarden en onze facturatievoorwaarden te aanvaarden
- Uw aanvraag wordt door ons verwerkt en eventuele extra vragen worden gesteld. Eenmaal compleet wordt u een contract toegezonden specifiek voor uw situatie
- Een account wordt voor u aangemaakt en u heeft toegang tot uw marketplace
- U kiest de diensten die u wenst af te nemen via ons en u kan quaisi onmiddellijk aan de slag
Hou onze website zeker verder in de gaten voor verdere informatie en voor verdere ontwikkelingen voor onze andere diensten
Deel deze inhoud: