Klantenzone vanaf 1 april

Categories:

Zoals reeds eerder op onze sociale media gepost is geweest, stellen wij op dit ogenblik alles in het werk om u als klant een transparantere inkijk te geven in uw diensten die u bij ons afneemt.

transparantie

Wij streven er dan ook voor om u toegang te geven naar alle aspecten van onze dienstverlening met het oog op een nog pro-actievere insteek op uw noden. Door de implementatie van een klantenzone specifiek voor u doelen wij erop dat u zelf ten allen tijde een real-time monitoring kan doen van uw servers en uw applicaties die u bij ons heeft draaien.

services

We werkten in het verleden al met een klantenportaal van ons facturatiesysteem en dit zal ook zo blijven, maar naar de toekomst toe willen wij nog 2 portalen op u loslaten die u zelf in staat moeten stellen om alles te kunnen opvolgen en te kunnen raadplegen.

We stellen dan ook met trots onze cloud portal voor vanaf 1 april die u in staat moet stellen om uw eigen licentiebeheer te doen en aanpassingen uit te voeren naar uw eigen noden in uw zaak: bijvoorbeeld het aankopen van een extra Microsoft 365 licentie, de aankoop van een softwarepakket zoals bijvoorbeeld Adobe Acrobat DC Pro, …

server monitoring

Daarnaast leggen we ook de laatste hand aan de klantenzone dat u het mogelijk moet maken om uw servers te monitoren en te kijken hoeveel storage u gebruikt, het resultaat van de laatste backups enzovoort. Dit portaal hopen we tegen midden april in Bèta te kunnen brengen en we hopen dat we u hiermee een duidelijk overzicht kunnen geven in de werking van onze dienstverlening.

Hou onze pagina goed in het oog voor verdere ontwikkelingen omtrent onze nieuwe cloud portal. Telkens we een functie online brengen, zorgen we ook voor een artikel en een gebruiksaanwijzing voor u zodat alles duidelijk is wanneer u hiervan gebruik wenst te maken.

Deel deze inhoud: